AKRAPOVIC MX KPL.ANL. 1-1
KX250F 17-20/ XC 21- TI
Vigtige henvisninger
AKRAPOVIC MX KPL.ANL. 1-1 KX250F 17-20/ XC 21- TI
Flagskibet blandt Akrapovic' udstødningssystemer, brugt og testet i motorcykelløb af vores bedste fabriksteams. Et af de bedste udstødningssystemer på markedet. Hver model er unik og designet til at maksimere motorens ydeevne og samtidig reducere den samlede vægt for at optimere motorcyklens håndtering. Med øget ydeevne tilbyder dette komplette system en omfattende opgradering sammen med en vægtbesparelse i forhold til det originale system
Udstødningerne opfylder FIM's lydgrænser og har et mere robust svejset beslag og titanium endekappe.
- Racing Line (TI) - fremstillet udelukkende af titanium
- Evolution Line (VA) - rustfrit stål med titanium endestykke
Disse udstødningssystemer kan bruges til mange køretøjstyper, men har ikke et EG-BE (E-godkendelsesmærke), ABE, TÜV-certifikat eller andre driftstilladelses- og godkendelsesmærker. De er derfor ikke tilladt i henhold til den tyske færdselslov (StVZO), dvs. til brug i vejtrafikken. De må kun monteres og bruges på køretøjet til racer-, konkurrence- eller udstillingsformål (klassiske biler, samlere osv.). Før de bruges i trafikken, er en individuel godkendelse hos dit TÜV-testcenter obligatorisk. Vi garanterer ikke, at en sådan individuel godkendelse er mulig. Vær også opmærksom på vores oplysninger om de relevante godkendelsesbestemmelser (punkt III), f.eks. i vores generelle vilkår og betingelser (GTC), også til brug uden for Tyskland.
Liste over kompatible motorcykler
Lyddæmper i ekstraklasse
Siden sin grundlæggelse i år 1990 har Akropovic arbejdet sig helt op i bedste klasse af udstødningsproducenter. Allerede 10 år efter blev Colin Edwards den første Superbike-verdensmester med Akrapovic-udstødning på sin bike. I mellemtiden hober VM-titlerne inden for de forskellige motorsportsområder sig op hos specialisterne fra Slovenien. For mange motorcykelførere regnes Akrapovic som det absolut bedste inden for lyddæmpere. Grundene til den ubrudte succeshistorie: Intensivt udviklingsarbejde, akribisk forarbejdning, flot design, lav vægt, fed lyd og mange gange bedre ydeevne og drejningsmoment.
Disse udstødninger kan bruges til mange køretøjstyper, men de har dog ingen EF-GDK (ECE-mærke), typegodkendelse, TÜV-godkendelse eller lignende driftstilladelses- og godkendelsesmærker. De er derfor ikke godkendt inden for den tyske færdselslovs gyldighedsområde, dvs. de er ikke godkendt til kørsel i den normale trafik. De må kun monteres og bruges på køretøjer til racerløbs-, væddeløbs- eller udstillingsformål (oldtimer, samlere osv.). Før brug i trafikken kræves ubetinget en godkendelse fra et synssted. Vi påtager os intet ansvar for, om en sådan individuel godkendelse er mulig. Vær opmærksom på vores henvisninger til de relevante godkendelsesforskrifter (afs. III.), f.eks. i vores generelle forretningsbetingelser, også ved anvendelse uden for Tyskland.
Fremstillet i den Europæiske Union.
Ædelstål er et overbegreb for stål, som ikke ruster. I forhold til ulegeret stål har det en betydelig bedre korrosionsbestandighed. Ikke-rustende stål ældes og rådner ikke, er hygiejniske, UV-resistente, brudsikre, ugiftige og miljøvenlige. De påvirkes ikke af vejret og kan også efter flere årtier genanvendes. Siden opfindelsen af stål, som ikke ruster, i 1912 har producenter og forarbejdere anvendt forskellige handelsnavne som V2A, V4A, NIROSTA, Remanit eller Cromargan, hvorved sådanne betegnelser ofte kun gælder for delområder.
At anvende ordet "ædelstål" fremfor betegnelsen "rustfrit stål" er ikke konkret nok, for ædelstålene omfatter også grupperne specialstål, lejestål, hurtigstål og værktøjsstål, som har helt andre brugsegenskaber.
PLEJE OG HÅNDTERING:
Som alle andre materialer skal rustfrit stål rengøres regelmæssigt. Især efter en kørsel i saltholdig luft (i nærheden af kyster) og også i bestemte intervaller skal dette produkt plejes tilsvarende for at opretholde dets værdi.
I hjørnerne, kanterne og forskruningerne bliver vandet let stående, hvilket kan forårsage rustskader. Derfor er det vigtigt at rengøre disse steder omhyggeligt og om nødvendigt at løsne skruerne og rengøre delene grundigt.
Sørg for, at rustfrit stål ikke berøres af "rustne" ståldele, da rustfrit stål kan blive "smittet" med rust.
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?