BMW MOTORCYKEL MÆRKET-
MODELTEKNOLOGI, 240 S.
Vigtige henvisninger
BMW MOTORCYKEL MÆRKET- MODELTEKNOLOGI, 240 S.
Innovation som varemærke: BMW motorcykler gennem næsten 100 år
Enhver motorcykelfan kender den lige så elegante og sporty BMW R 69 S fra 60érne, R 90 S fra 70érne i tidstypisk orange eller R 80 G/S, som fik de sporty krav understreget med Dakar-sejren. Motorcykelgiganterne fra BMW har altid været præget af innovative ideer og attraktivt design.
I denne omfattende og overdådigt illustrerede bog, produceret med officiel støtte fra BMW, fortæller Zef Enault og Michael Levivier den fascinerende historie om Tysklands eneste højvolumen motorcykelproducent. Som motorcykeljournalister med mange års erfaring og benzin, der løber gennem årerne, dedikerer de sig til kendte og ukendte kapitler i BMWs historie og ærer modellerne gennem næsten 100 år. Alle mærkehøjdepunkter fra den første BMW motorcykel til i dag: med alle tekniske data og sorteret kronologisk
Allerede før BMW opstod som en bilproducent, begyndte virksomheden at producere motorcykler i 1923. Selv to verdenskrige og midlertidige turbulenser kunne ikke skade mærket. Selv den første model, R 32, havde den stildefinerende to-cylindrede boxer med kardantræk – et unikt princip, som stadig kan findes i dag i maskiner fra BMW-produktionen. Med R nineT, som BMW præsenterede for at markere 90-års jubilæet for motorcykeldivisionen i 2013, har producenten trygt bragt sin boxermotor up to date og dermed igen åbnet op for nye kundegrupper.
Oplev næsten 100 års BMW-historie med uforglemmelige motorcykelklassikere i dette unikke bind!
- Design, teknologi, livsstil: hvad gjorde BMWs vintage motorcykler så specielle.
- Sjældent arkivmateriale: fotografier af høj kvalitet, spændende tekster og baggrundsinformation
- Original gave til motorcykelkørere og BMW-fans!
- 240 sider
- 300 fotos og illustrationer
- Format: 25,4 x 31,9 cm, indbundet
Til Delius Klasing Verlag-artikler
I år 1911 grundlagde Johannes Klasing og Konrad Delius forlagshuset Delius Klasing. Allerede dengang var fokusset på Special Interest-temaer såsom flyvning, motorbådssejlads og bilkørsel. I løbet af krigen flyttede forlagshuset fra Berlin til Bielefeld.
Der vågede den 29-årige søn Konrad-Wilhelm Delius en helt ny start i 1945.
Fra 1963 har brødrene Konrad-Wilhelm og Kurt Delius ledet virksomheden sammen. I løbet af 70'erne og 80'erne udgiver forlaget talrige Special Interest-magasiner, der i dag er markedsførende.
Derudover blev bogprogrammet udvidet yderligere.
I 80'erne opstod området Softmedier, hvori der ud over videoer også tilbydes computersoftware.
I 1982 træder fjerde generation af Konrad Delius ind i virksomhedsledelsen. I dag samarbejder omkring 220 medarbejderne mod målene i forlaget, der hører til i top 20 inden for branchen.
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?