BOS DESERT-FOX BLACK-EDI.
R 1250 GS /ADVENTURE 20-
Vigtige henvisninger
Der medfølger kun varmeafskærmninger mellem manifoldet og lyddæmperen.
Udstødning er i overensstemmelse med Euro-5 norm
Den originale katalysator beholdes.
BOS DESERT-FOX BLACK-EDI. R 1250 GS /ADVENTURE 20-
Imponerende, hvor langt ørkenræven kan høres i åbent landskab! Ikke mindre bemærelsesværdigt er lyden af BOS endelyddæmper "Desert Fox" på sin rejse. Samtidig byder Slip-On dæmper på et usædvanligt design, der løfter designet på din motorcykel.
- Design og sound på højeste niveau
- fremstillet helt i rustfrit stål i tre udførelser: CARBON-steel, rustfrit stål mat og sort
- som Slip-On udførelse med forbindelsesrør der passer til original forlyddæmper hhv. manifold
- inklusive alle påkrævede dele for udskiftning af den originale lyddæmper
- med EF-GDK
BOS endelyddæmper udmærker sig ved en førsteklasses pasform og enstående bearbejdning.
- hver udstødning testes på en effektprøvestand for at garantere en effektøgning og den kendte BOS-sound.
- designet i høj kvalitet tilpasser sig ideelt motorcyklens linjeføring.
- hver endelyddæmper er håndlavet, for at sikre topkvalitet og bedtse pasform.
Oplysninger om form og udførelse findes under "Vigtige anvisninger"
Bemærk venligst:
Ved Euro-4 køretøjer bortfalder i henhold til forskrifter muligheden for mekanisk lydforandring. Om dit køretøj er omfattet af dette kan ses i afsnittet "Vigtige anvisninger".
Liste over kompatible motorcykler
Performance Exhaust Systems
Virksomheden BOS er en familievirksomhed i Holland, der kan se tilbage på mere end 50 års erfaring med udvikling og producent af udstødningssystemer til motorcykler. Alle disse erfaringer - også fra racersport - indgår i produktionen. Materialer af høj kvalitet i forbindelse med den mest moderne teknologi er kendetegnende for alle BOS-produkter. BOS var den første virksomhed, der i 1994 homologiserede en absorptionsdæmper i forbindelse med en db-Eater til en EF-godkendelse. Dette system og den umiskendelige dybe, robuste BOS-lyd findes nu til mange motorcykelmodeller.
Ædelstål er et overbegreb for stål, som ikke ruster. I forhold til ulegeret stål har det en betydelig bedre korrosionsbestandighed. Ikke-rustende stål ældes og rådner ikke, er hygiejniske, UV-resistente, brudsikre, ugiftige og miljøvenlige. De påvirkes ikke af vejret og kan også efter flere årtier genanvendes. Siden opfindelsen af stål, som ikke ruster, i 1912 har producenter og forarbejdere anvendt forskellige handelsnavne som V2A, V4A, NIROSTA, Remanit eller Cromargan, hvorved sådanne betegnelser ofte kun gælder for delområder.
At anvende ordet "ædelstål" fremfor betegnelsen "rustfrit stål" er ikke konkret nok, for ædelstålene omfatter også grupperne specialstål, lejestål, hurtigstål og værktøjsstål, som har helt andre brugsegenskaber.
PLEJE OG HÅNDTERING:
Som alle andre materialer skal rustfrit stål rengøres regelmæssigt. Især efter en kørsel i saltholdig luft (i nærheden af kyster) og også i bestemte intervaller skal dette produkt plejes tilsvarende for at opretholde dets værdi.
I hjørnerne, kanterne og forskruningerne bliver vandet let stående, hvilket kan forårsage rustskader. Derfor er det vigtigt at rengøre disse steder omhyggeligt og om nødvendigt at løsne skruerne og rengøre delene grundigt.
Sørg for, at rustfrit stål ikke berøres af "rustne" ståldele, da rustfrit stål kan blive "smittet" med rust.
Forskellig slags moderne køretøjstilbehør er ofte udstyret med et "ECE"-mærke, som gælder i hele Europa. "ECE"-mærket, som er en kombination af tal og bogstaver, er anbragt med god synlighed på produktet og informerer om det kontrollerede anvendelsesområde, landet, hvor kontrollen er foretaget, og evt. køretøjstypen, som godkendelsen er gældende for. EU-GDK til udstødninger henviser f.eks. altid til køretøjstypen, for belysningsanordninger er de gældende for hele grupper af køretøjer, f.eks. motorcykler.
Fra lovgivernes side er dette mærke beregnet som et enkeltstående bevis på lovlighed, dvs. en skriftlig godkendelse er ikke nødvendig og det samme gælder TÜV-registreringen. Alligevel er det ved monteringen altid påkrævet at overholde de gældende bestemmelser i færdselsloven.
Ved en trafikkontrol eller ved et eftersyn hos TÜV har køretøjets ejer overholdt sin dokumentationspligt, når han fremviser mærket. Den kontrollerende myndighed kan så frit vælge at kontrollere mærket hos KBA i Flensborg, hvor alle mærker kan afkodes.
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?