Motorcykler
130 ÅRS HISTORIE, 320S
Vigtige henvisninger
Motorcykler 130 ÅRS HISTORIE, 320S
Lige fra de tidlige succeser, lukningen af motorcykelfabrikkerne og til det succesfulde comeback har det britiske kultmærke Triumph været igennem de vildeste op- og nedture. Efter firmaet blev grundlagt i 1886, skabte sejre i det legendariske »Tourist Trophy« motorcykelløb og modeller som Bonneville, der blev lanceret i 1959, grundlaget for Triumphs verdensberømmelse, som nåede et midlertidigt højdepunkt i 1950´erne og 60´erne. I 1983 førte en forkert firmapolitik til en midlertidig afslutning. Men efter denne konkurs fulgte så den virkelig triumferende nye start: I 1990 vendte Triumph tilbage med John Bloor ved roret. Motorcykelfans blev ikke skuffede: Nye modeller som Street Triple, Daytona, Tiger og selvfølgelig relanceringen af Bonneville medførte begejstrede reaktioner, som også afspejlede sig i salgstallene.
I dette omfattende og overdådigt illustrerede værk fortæller forfatterne den fascinerende historie om Englands mest berømte motorcykelproducent:
30 års motorcykelhistorie: alle mærkets højdepunkter med tekniske data
smukt illustreret; skrevet kompetent og informativt
Baggrundsinformation om design, teknologi og livsstil
Et kig bag kulisserne: sådan blev de britiske motorcykler kult. Triumph åbnede alle arkiverne for denne bog og støttede motorcykeljournalisterne Zef Enault og Michael Levivier med deres research. De fik adgang til billeder og dokumenter om design- og udviklingshistorien for de legendariske Triumph-motorcykler, som aldrig tidligere har været offentliggjort. Dette kig bag kulisserne og forfatternes entusiasme gør bogen til en særlig gave til alle fans af britiske motorcykler!
- indbundet med smudsomslag
- 240 sider
- Format: 25,4 x 31,3 cm
- 290 fotos og illustrationer
Til Delius Klasing Verlag-artikler
I år 1911 grundlagde Johannes Klasing og Konrad Delius forlagshuset Delius Klasing. Allerede dengang var fokusset på Special Interest-temaer såsom flyvning, motorbådssejlads og bilkørsel. I løbet af krigen flyttede forlagshuset fra Berlin til Bielefeld.Der vågede den 29-årige søn Konrad-Wilhelm Delius en helt ny start i 1945.
Fra 1963 har brødrene Konrad-Wilhelm og Kurt Delius ledet virksomheden sammen. I løbet af 70'erne og 80'erne udgiver forlaget talrige Special Interest-magasiner, der i dag er markedsførende.
Derudover blev bogprogrammet udvidet yderligere.
I 80'erne opstod området Softmedier, hvori der ud over videoer også tilbydes computersoftware.
I 1982 træder fjerde generation af Konrad Delius ind i virksomhedsledelsen. I dag samarbejder omkring 220 medarbejderne mod målene i forlaget, der hører til i top 20 inden for branchen.
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?