MIVV X-Cone og X-Cone Plus
Sport lyddæmper
Vigtige henvisninger
MIVV X-Cone og X-Cone Plus Sport lyddæmper
Den der søger en klassisk udstødning, men ikke vil give afkald på den moderne teknik og den høje kvalitet, skal vælge X-CONE / X-CONE Plus dæmpere fra MIVV. De italienske mesterværker er overlegne i materiale og bearbejdning. Den klassiske koniske form af bedste polerede rustfrit stål byder også på en absolut kontrast på moderne motorcykler!
Ved X-CONE PLUS tilføjes elementer fra GP. "X-cone Plus" er MIVV's svar på mange sportbikeres ønske om en konisk form og et sportslig finish. I stedet for det almindelige enderør, benytter Plus-versionen en endekappe drejet i aluminium og en matteret overflade på hele dæmperen. Denne version tilbydes kun til udvalgte sportslige bikes.
MIVV anlæg råder over en udtagelig db-absorber, der på X-CONE er monteret med nitter, og ved "PLUS" versionen er fastgjort med en låsering. Med db-absorber har udstødningen EF-GDK.
Yderligere information om godkendelser og produktpleje ses i "Dokumenter".
Anvisninger:
(*): Original katalysator beholdes (ved alle andre køretøjer bortfalder den originale katalysator)
S/O: Slip-on System - Endelyddæmper leveres med en manifoldadapter
K/U: Komplet udstødning- Komplet udstødning bestående af manifold med endelyddæmper
(U): Underseat- udstødning føres under sædet
(L): Low-down - Udstødning er lagt ned
(H): High up/Alto - Udstødning er lagt op
(K): Nummerplade- og blinklysholder medfølger
(3): Ved montering skal den originale manifold modificeres, da den er integreret i den originale udstødning.
(4): Udførelse i rustfrit stål med aluminiumsendekappe
(5): Manifolds mellemrør medfølger
MotoGP-teknologi til vejen!
Hvis du vil bygge standardudstødninger for Ducati, skal du have et indgående kendskab og opfylde de højeste kvalitetskrav. Det gør MIVV. Og meget mere! Italienerne udnytter samtidig deres samlede erfaring i eftermonteringssystemer til mange motorcykelmodeller. Og det sikrer ikke bare den tekniske ekspertise og det bedste materiale, men også det typiske italiensk design. Summa summarum: Delene lyder ikke bare godt, de ser også fantastiske ud.
Fremstillet i Italien
Ædelstål er et overbegreb for stål, som ikke ruster. I forhold til ulegeret stål har det en betydelig bedre korrosionsbestandighed. Ikke-rustende stål ældes og rådner ikke, er hygiejniske, UV-resistente, brudsikre, ugiftige og miljøvenlige. De påvirkes ikke af vejret og kan også efter flere årtier genanvendes. Siden opfindelsen af stål, som ikke ruster, i 1912 har producenter og forarbejdere anvendt forskellige handelsnavne som V2A, V4A, NIROSTA, Remanit eller Cromargan, hvorved sådanne betegnelser ofte kun gælder for delområder.
At anvende ordet "ædelstål" fremfor betegnelsen "rustfrit stål" er ikke konkret nok, for ædelstålene omfatter også grupperne specialstål, lejestål, hurtigstål og værktøjsstål, som har helt andre brugsegenskaber.
PLEJE OG HÅNDTERING:
Som alle andre materialer skal rustfrit stål rengøres regelmæssigt. Især efter en kørsel i saltholdig luft (i nærheden af kyster) og også i bestemte intervaller skal dette produkt plejes tilsvarende for at opretholde dets værdi.
I hjørnerne, kanterne og forskruningerne bliver vandet let stående, hvilket kan forårsage rustskader. Derfor er det vigtigt at rengøre disse steder omhyggeligt og om nødvendigt at løsne skruerne og rengøre delene grundigt.
Sørg for, at rustfrit stål ikke berøres af "rustne" ståldele, da rustfrit stål kan blive "smittet" med rust.
Forskellig slags moderne køretøjstilbehør er ofte udstyret med et "ECE"-mærke, som gælder i hele Europa. "ECE"-mærket, som er en kombination af tal og bogstaver, er anbragt med god synlighed på produktet og informerer om det kontrollerede anvendelsesområde, landet, hvor kontrollen er foretaget, og evt. køretøjstypen, som godkendelsen er gældende for. EU-GDK til udstødninger henviser f.eks. altid til køretøjstypen, for belysningsanordninger er de gældende for hele grupper af køretøjer, f.eks. motorcykler.
Fra lovgivernes side er dette mærke beregnet som et enkeltstående bevis på lovlighed, dvs. en skriftlig godkendelse er ikke nødvendig og det samme gælder TÜV-registreringen. Alligevel er det ved monteringen altid påkrævet at overholde de gældende bestemmelser i færdselsloven.
Ved en trafikkontrol eller ved et eftersyn hos TÜV har køretøjets ejer overholdt sin dokumentationspligt, når han fremviser mærket. Den kontrollerende myndighed kan så frit vælge at kontrollere mærket hos KBA i Flensborg, hvor alle mærker kan afkodes.
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?