SAITO BREMSEBELÆG. ORGAN.
DIVERSE JAPAN. MODELLER
Vigtige henvisninger
SAITO BREMSEBELÆG. ORGAN. DIVERSE JAPAN. MODELLER
På et tidspunkt er det kommet så vidt: Bremsebelægningerne på dit køretøj skal skiftes. Til alle, der gerne vil spare, men ikke vil give afkald på den høje ydelse, har vi her en smart løsning: Organiske bremsebelægninger i original kvalitet fra Saito!
Saito bremsebelægningerne produceres i mærkekvalitet og eksklusivt for Louis af en velrenommeret producent.
- Med TGK for Tyskland (KBA-nummer på bagsiden af bremsebelægningen fra det tyske forbundskontor for motorkøretøjer)
- Lang levetid
- Fremragende vådbremseegenskaber
- Særlige metal-/keramikkomponenter mindsker ophedningen af hydraulikken
- Bremsebelægningernes nøjagtige mål findes i dokumentsektionen
Prisen gælder pr. sæt for en bremseskive; forefindes 2 skiver, skal der bestilles 2 stykker.
Hvad du absolut bør se: Louis Video *How To: Skift bremsebelægninger*. Med vores tips og idéer bliver det til den rene barneleg!
Vigtigt:
Bemærk sikkerhedsanvisningerne uden på emballagen og forskrifterne fra køretøjets producent. Belægningerne skal indkøres over et par kilometer uden kraftig nedbremsning. På den måde forhindres det, at belægningerne sintrer. Montering af bremsebelægninger, der ikke passer, kan føre til svære skader på dit køretøj. Montering kræver teknisk forhåndskendskab, ellers skal arbejdet overlades til en fagmand.
For at undgå, at de nye belægninger hyler, når de er blevet monteret, skal metalbagsiden og evt. kanterne samt de rengjorte holdetapper på organiske bremsebelægninger påføres et tyndt lag kobberpasta (f.eks. fra Procycle). Pas på, at pastaen ikke kommer på belægningen! Mere effektiv og renere i brug end kobber- eller keramikpasta er antihylefolie (best.nr. 10004371), der ganske enkelt klæbes på belægningens bagside. Den egner sig til bremsesystemer med og uden ABS og såvel til sinter- som organiske belægninger.
Så bliver vedligeholdelse af motorcyklen igen en fornøjelse!
Astronomiske priser på originale reservedele har afholdt mange motorcykelførere fra at få udført en inspektion på deres bike i tide. Til dette byder det japanske handelsmærke Saito på interessante alternativer. Saito har i flere årtier specialiseret sig i indkøb af førsteklasses slid- og tilbehørsartikler verden over fra de førende producenter og leverandører i bilbranchen til de bedst mulige betingelser. Dermed kan Saito konstant holde sine pålidelige produkter på et realistisk prisniveau. Det kan også du drage fordel af. Giv din motorcykel det, den har brug for - med Saito-produkter bliver vedligeholdelse af din motorcykel igen en fornøjelse!
Der kræves professionel kendskab om køretøjer for at foretage monteringen. Har du ikke tilstrækkeligt kendskab, bør du få arbejdet udført på et værksted!
Fordi vi kender vores kunders krav til gode og praktiske produkter, kan vi sammen med vores leverandører altid udvikle skræddersyede produkter, som er kendetegnet ved en super kvalitet til prisen. Den slags top-tilbud får du kun hos Louis. Vidtrækkende forretningsforbindelser, en smart indkøbspolitik og store indkøbsmængder gør den gode prisfastsættelse mulig.
Den tyske typegodkendelse (TGK) tillader brugen af det pågældende tilbehør i køretøjsmodellerne, som er opført i certifikathæftet. Herved er typens forkortelse og ikke salgsbetegnelsen afgørende for identifikationen af køretøjet. Godkendelseshæftet skal medbringes under kørslen og på forespørgsel fremvises ved en trafikkontrol eller ved hovedundersøgelsen (HU).
Tilbehør med typegodkendelse skal ikke registreres i køretøjets papirer. Hvis du ikke ønsker altid at medbringe godkendelseshæftet, kan du efter ønske lade for eksempel TÜV foretage en indregistrering (mod betaling).
Hvis tilbehøret anvendes på et køretøj, som ikke står i typegodkendelsen, så er en individuel godkendelse nødvendig. Produktets egen styrke og trafiksikkerhed kan dokumenteres med typegodkendelsen, men anvendeligheden på køretøjet skal afgøres af en sagkyndig.
En e-scooter med TGK har en tysk typegodkendelse, som oplyser, at det pågældende køretøjer opfylder alle relevante forudsætninger for godkendelsen i eKFV (den tyske forordning omhandlende mindre e-køretøjer). Samtidig gør en forsikringspligt sig gældende og et forbud mod at anvende e-scooteren på fortove. Kørsel er udelukkende tilladt på cykelstier og veje (hvis der ikke er nogen cykelsti). Minimumsalderen for kørsel af en e-scooter er 14 år. Et kørekort og brug af hjelm er ikke påkrævet, men anbefales dog kraftigt. En e-scooter må kun køres af én person.
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?