Saito bremsebelægninger sinter med TGK
Diverse modeller
Vigtige henvisninger
Saito bremsebelægninger sinter med TGK Diverse modeller
Kører du ofte på din motorcykel med højere hastigheder og udsætter dine bremser for kraftig belastning, anbefaler vi varmt Saito sintermetal-bremsebelægningerne i samme kvalitet som originaludstyret. Der er her tale om højt ydende bremsebelægninger, som fremstilles af en globalt velrenommeret mærkevareproducent, og som forhandles eksklusivt af Louis. Lignende sinter-bremsebelægninger finder også anvendelse inden for racersporten.
- Høj bremseydelse
- Ekstrem temperaturbestandighed
- Kort indkøringstid
- Optimale friktions- og decelerationsværdier
- Fremragende vådbremseegenskaber
- Minimal slitage af bremseskive
- Made in EU
Selvfølgelig med typegodkendelse for Tyskland. Du finder de respektive KBA-numre på bagsiden af bremsebelægningen fra det tyske forbundskontor for motorkøretøjer.
I dokumentsektionen har vi anført Saito bremsebelægningernes nøjagtige mål.
Prisen gælder pr. sæt for en bremseskive; forefindes 2 skiver, skal der bestilles 2 stykker.
Hvad du absolut bør se: Louis Video *How To: Skift bremsebelægninger*. Med vores tips og idéer bliver det til den rene barneleg!
Vigtigt:
For at undgå, at de nye belægninger hyler, når de er blevet monteret, anvendes keramikpasta til sinter-bremsebelægninger og til køretøjer med ABS. Pas på, at pastaen ikke kommer på belægningen! Mere effektiv og renere i brug end kobber- eller keramikpasta er antihylefolie (10004371), som klæbes på bagsiden af belægningen. Den egner sig til bremsesystemer med og uden ABS og såvel til sinter- som organiske belægninger.
Bemærk sikkerhedsanvisningerne uden på emballagen og forskrifterne fra køretøjets producent. Montering af bremsebelægninger, der ikke passer, kan føre til svære skader på dit køretøj. Montering kræver teknisk forhåndskendskab, ellers skal arbejdet overlades til en fagmand.
Bemærk: Sintermetal-bremsebelægninger kan benyttes på alle stålbremseskiver. Ved støbte bremseskiver skal du være opmærksom på producentens oplysninger og TÜV-godkendelsen eller typegodkendelsen.
Godt at vide:
Sintring er en særlig fremstillingsmetode. Op til 15 forskellige pulverformige metaller komprimeres under høj varme (op til 1000 °C) og tryk. Resultatet er en særdeles solid belægning og en praktisk taget uadskillelig forbindelse til holdepladen.
Så bliver vedligeholdelse af motorcyklen igen en fornøjelse!
Astronomiske priser på originale reservedele har afholdt mange motorcykelførere fra at få udført en inspektion på deres bike i tide. Til dette byder det japanske handelsmærke Saito på interessante alternativer. Saito har i flere årtier specialiseret sig i indkøb af førsteklasses slid- og tilbehørsartikler verden over fra de førende producenter og leverandører i bilbranchen til de bedst mulige betingelser. Dermed kan Saito konstant holde sine pålidelige produkter på et realistisk prisniveau. Det kan også du drage fordel af. Giv din motorcykel det, den har brug for - med Saito-produkter bliver vedligeholdelse af din motorcykel igen en fornøjelse!
Den tyske typegodkendelse (TGK) tillader brugen af det pågældende tilbehør i køretøjsmodellerne, som er opført i certifikathæftet. Herved er typens forkortelse og ikke salgsbetegnelsen afgørende for identifikationen af køretøjet. Godkendelseshæftet skal medbringes under kørslen og på forespørgsel fremvises ved en trafikkontrol eller ved hovedundersøgelsen (HU).
Tilbehør med typegodkendelse skal ikke registreres i køretøjets papirer. Hvis du ikke ønsker altid at medbringe godkendelseshæftet, kan du efter ønske lade for eksempel TÜV foretage en indregistrering (mod betaling).
Hvis tilbehøret anvendes på et køretøj, som ikke står i typegodkendelsen, så er en individuel godkendelse nødvendig. Produktets egen styrke og trafiksikkerhed kan dokumenteres med typegodkendelsen, men anvendeligheden på køretøjet skal afgøres af en sagkyndig.
En e-scooter med TGK har en tysk typegodkendelse, som oplyser, at det pågældende køretøjer opfylder alle relevante forudsætninger for godkendelsen i eKFV (den tyske forordning omhandlende mindre e-køretøjer). Samtidig gør en forsikringspligt sig gældende og et forbud mod at anvende e-scooteren på fortove. Kørsel er udelukkende tilladt på cykelstier og veje (hvis der ikke er nogen cykelsti). Minimumsalderen for kørsel af en e-scooter er 14 år. Et kørekort og brug af hjelm er ikke påkrævet, men anbefales dog kraftigt. En e-scooter må kun køres af én person.
Fordi vi kender vores kunders krav til gode og praktiske produkter, kan vi sammen med vores leverandører altid udvikle skræddersyede produkter, som er kendetegnet ved en super kvalitet til prisen. Den slags top-tilbud får du kun hos Louis. Vidtrækkende forretningsforbindelser, en smart indkøbspolitik og store indkøbsmængder gør den gode prisfastsættelse mulig.
Der kræves professionel kendskab om køretøjer for at foretage monteringen. Har du ikke tilstrækkeligt kendskab, bør du få arbejdet udført på et værksted!
For at sikre, at din faktuelle og sandfærdige erfaringsrapport er til stor gavn for alle læsere, bedes du overholde følgende regler.
- Bedøm kun produkter, som du personligt har brugt til det tilsigtede formål.
- Begrund venligst din positive og negative kritik. Dette er den eneste måde, andre kunder kan drage fordel af, og vi kan forbedre produktet, hvis det er nødvendigt.
- Undlad venligst at kopiere indhold, der allerede er blevet offentliggjort andre steder. Din personlige oplevelse tæller her.
- Databeskyttelse: Skriv ikke dine egne eller tredjepartsadresser, telefonnumre, URLsr eller navne på tredjeparter (personer eller virksomheder) i din anmeldelse.
- Sammenlign ikke din produktanmeldelse med produktsortimenter fra tredjeparter. Uanset om du anmelder dem positivt eller negativt, ville du eller vi som operatør af denne online shop overtræde konkurrenceloven.
Fairplay: Følg venligst disse regler, så vi ikke behøver at forkorte din anmeldelse eller slette den helt.
Din produktbedømmelse er blevet gemt. Den vil blive vist om et par minutter
Vil du virkelig slette din text?